Nuffnang Ads

Sunday 4 November 2012

SET BERSALIN MUSTIKA RATU LENGKAP

 
SET BERSALIN JAMU SELAPAN 44 HARI
 
HARGA: RM120.00 FREE POSLAJU

SET BERSALIN JAMU SELAPAN LENGKAP

 
HARGA KEDAI BESTARI - RM190.00 FREE POSLAJU
.
Jamu Selapan Mustika Ratu"Rawatan 40 hari selepas Bersalin"
Melahirkan bayi merupakan satu pengalaman yang sungguh bermakna. Kehamilan memerlukan persedian dari segi fizikal dan emosi manakala perawatan dalaman sangat di utamakan agar dapat kembali bentuk badan asal selepas bersalin.


Walaupun pelbagai jenis rawatan moden berada dipasaran tapi masih ramai wanita khasnya masyarakat Melayu memilih cara Tradisional untuk rawatan selepas bersalin.


Produk di dalam pakej ini:-

1) Galian Parem Wangi (MAL20000526T)
2) Pulih Balung Sumsum (MAL20034147T)
3) Pilis Wangi (MAL19988836T)
4) Tapel Raket Mustika Sejati (MAL2000528T)
5) Parem Segar Sumyah (MAL20000527T)
6) Bubuk Bancar Air Susu (MAL20000529T)
7) Minyak Telon (MAL20000530T)
8) Ginasih Pembersih Wanita (MAL05031068K)
9) Kaplet Mimi Lan Mintuno (MAL19987671T)
10) Minyak Telon (MAL20000530T)
11) Kain Bengkong Gurita (8 meter, bernilai RM60.00, DIBERIKAN PERCUMA)
12) CD Tips Perawatan Semasa Dan Selepas Pantang Mustika Ratu (DIBERIKAN PERCUMA)




Pemakaian Jamu Selapan
1. Tapel Raket Mustika Sejati
Ditumbuk dahulu Tapel Raket kemudian di campurkan dengan 1/2 sudu kapur sirih, perahan limau nipis dan 5 titisan minyak kayu putih. Sapukan pada perut kemudian ditampal dengan daun sirih atau daun mengkudu. Ia bertujuan mengeluarkan darah kotor di samping mengencangkan kembali kulit perut.


2. Berbengkung
Selepas menyapukan Tapel Raket pada perut, boleh berbengkung secara melilit bengkung dari bawah punggung sehingga ke atas perut. Biarkan seharian. Amalkan berbengkung ini selama 40 hari berturut-turut. Berbengkung dapat mengencangkan kembali otot perut agar dapat kembali `surut` dan langsing.


3. Pilis WangiPilis Wangi ditumbuk dan dicampurkan dengan air biasa ( pekat ). Kemudian tampal diatas dahi. Biarkan Pilis Wangi sehingga kering. Ia berkhasiat menghilangkan lebam dibawah mata disamping menyegarkanya.


4. Bancar Air Susu
Dicampurkan dengan air biasa, sederhana pekat. Sapukan di sekeliling payu dara. Elakkan bahagian puting, biarkan ia kering. Ia membantu melancarkan susu ibu.


5. Parem Segar SumyahDicampurkan dengan air biasa dan 10 titisan minyak kayu putih. Campuran hendaklah sederhana pekat dan sapukan pada kulit badan yang terdedah seperti lengan, kaki dan leher. Ia memberikan kehangatan dan memgelakkan dari masuk angin.


6. Jamu Galian Parem WangiMinumlah jamu Pil Galian Parem Wangi 5 biji setiap pagi bertujuan mengeluarkan darah kotor dan melncarkan air susu ibu.


7. Jamu Pulih Balung Sumsum
5biji diminum setiap petang untuk mengembalikan kesihatan ibu.


Rawatan Tradisional Bayi Menggunakan Minyak Telon Mustika Ratu
Lakukan urutan pada bayi selepas dia mandi. Sekiranya pusat bayi sudah luruh titiskan minyak telon kedalam pusat bayi dan urutkan di kawasan pusat bayi dengan menggunakan ibu jari. Lakukan gerakan secara membulat sebanyak 7 kali sebelum ibu jari di pusingkan kembali.
Urut juga bahagian tapak kaki bayi perlahan-lahan agar badan si kecil tidak di masuki angin. Setelah mengurut lembut kawasan lutut dan betis, beralih ke belakang badan dan urut menggunakan jari dan tapak tangan anda. Sekiranya bayi anda mengalami masaalah senak perut, sebaiknya urut di celah piggul bayi agar dia kembali selasa.


Rawatan Menggunakan Jamu Kaplet Mimilan Mimtuno Dan Ginasih Wash
Untuk anda yang hilang ghairah dalam hubungan suami, eloklah makan Jamu Kaplet Mimilan Mintuno yang di buat dari akar-akar kayu. Akar kayu ini dapat membantu mengembalikan ghairah dan juga mengencangkan otot-otot Vagina dan merawat masalah keputihan.
Setiap kali mandi, untuk perawatan luaran, bersihkan bahagian sulit dengan Ginasih Pembersih Wanita yang dibuat dari daun sirih yang terbukti mempunyai anti septik untuk membunuh bakteria dan juga membantu merawat keputihan.

No comments:

Post a Comment