Nuffnang Ads

Sunday 4 November 2012

SURIA SECRET RAMPING BALM


Suria Secret Ramping Balm

Harga:  RM49.00


SURIA SECRET RAMPING BALM. Produk pelangsingan yg terhangat masa kini. Keberkesanan boleh dilihat dalam masa 14 HARI SAHAJA!!!

KEBAIKAN RAMPING BALM SURIA SECRET :

Sebab 1: Masa Yang Singkat – Ramping Balm adalah satu produk unik yang mampu menurunkan berat badan anda dalam jangkamasa yang singkat seawal 2 MINGGU.

Sebab 2: Bahan Semulajadi Dan Tidak Berbahaya – Ia diadun daripada herba-herba yang terpilih khusus untuk mencarikan lemak, membuang lebihan air dan angin di dalam badan. Kami pasti anda kan kagum dengan keberkesanannya.

Sebab 3: Boleh Dijadikan Penawar Serba Guna – Selain daripada kuruskan badan, Ramping Balm boleh merawat gout, sakit pinggang dan sendi, darah tinggi, penat, lelah, migrain, senggugut, kanak-kanak kencing malam dan untuk wanita selepas bersalin.

Sebab 4: TIDAK PERLU Diet, Bersenam Atau Makan Ubat – Anda tidak perlu risau akan ada kesan negatif terhadap kesihatan tubuh badan kerana Ramping Balm berbentuk seperti wax (sapu)dan bukan produk makanan. Hanya perlu SAPU pada tempat lemak mahu dibuang, dan makan macam biasa tanpa perlu berdiet.

Sebab 5: Proses Pembakaran Lemak Yang Lama – Anda akan rasa panas pada bahagian sapuan dan ianya tahan berjam-jam lamanya. Kebanyakan produk lain hanya tahan 1-2 jam sahaja. Anda juga tidak akan rasa perut memulas atau cirit-birit seperti menggunakan produk makanan untuk kurus yang lain. Tapi tidak bagi Ramping Balm, anda jalani hidup seperti biasa dan dalam masa yang sama berat menurun. Hebat kan?

Sebab 6: Tidak Mengeluarkan Bau Kuat Dan Kurang Menyenangkan – Ramping Balm tidak mengeluarkan bau yang kuat. Baunya nipis dan natural. Orang tidak akan tahu yang anda sedang menggunakan krim kurus.

Sebab 7: Tahan Lama Sehingga1 hingga 2 Bulan – Disebabkan Ramping Balm bersifat seperti wax, ia membuatkan produk ini tahan lama. Tidak seperti produk lain yang bersifat gel dan krim, ia akan cepat habis jika digunakan dengan banyak. Penggunaan biasa membolehkan ianya bertahan sehingga 2 bulan. Bagi penggunaan hardcore (kerap dan sapuan tebal) ia boleh bertahan sehingga 1 bulan.

Sebab 8: Mudah Dibawa. Saiznya cukup-cukup saja untuk tahan lama tapi pada waktu yang sama cukup kecil untuk mudah dibawa kemana-mana. Ia juga muat dengan mudah di dalam handbag yang kecil!

Antara kegunaannya SURIA SECRET RAMPING BALM :-
- Membakar/ mencairkan lemak bagi tujuan slimming
- Melegakan gout
- Sakit pinggang dan sendi
- Darah tinggi
- Penat/ letih/ lelah
- Migrain
- Senggugut
- Kanak-kanak kencing malam
- Sesuai utk wanita lepas bersalin

Panduan penggunaan SURIA SECRET RAMPING BALM : -
- Sapu 2x sehari (pagi & malam) selepas mandi di tempat yg diingini.
- Sapu sikit dulu utk uji ketahanan krim terhadap kulit (alergic krim panas)
- Sapu dlm bentuk pusaran hingga krim benar-benar meresap ke dlm kulit
- Kalau rasa terlalu panas, sapu krim dgn tuala basah & cepat-cepat cuci dengan sabun

Cara guna SURIA SECRET RAMPING BALM :-
- Utk buang lemak: sapu pd perut & pinggang
- Darah tggi & migrain: sapu blkg leher
- Penat/ lelah: sapu pd dada & blkg
- Gout/ senggugut/ sakit gigi: sapu pd bahagian yg sakit
- Kanak2 kencing malam: sapu sikit je kt bahagian ari-ari
- Wanita lepas bersalin: sapu pd perut & pakai bengkung

Peringatan:
Krim ni mmg panas.
Wanita mengandung tidak digalakkan sama sekali disapu pada perut.

No comments:

Post a Comment