Nuffnang Ads

Sunday 9 December 2012

FELLINA VITAMIN C + PURE COLLAGEN (5000 MG)




FELLINA VITAMIN C + PURE COLLAGEN (5000 MG)
Harga:  RM85.00


Satu kotak ade 30 biji.. korang boleh makan 1-2 biji sehari.. kalau ada duit lebih sikit boleh la makan 2 biji sehari.. tapi kalau nak jimat cermat.. boleh makan 1 biji sehari.. cukuplah 1 kotak untuk sebulan..

Vit C ni penting untuk badan.. untuk kecantikan... apatah lagi Collagen.. sapa tak tau.. semua tau.. tapi ada semua orang nak makan? Orang yang pentingkan kecantikan tubuh luar dan dalam je yang makan collagen dan vitamin C nie.. Ianya selamat jugak untuk wanita mengandung dan sedang menyusukan bayi..

 
Dos Dan Cara Pengambilan:

Ambil 1-2 kapsul sehari selepas makan malam atau sebelum tidur. Minum banyak air sepanjang hari untuk membantu badan menyahtoksin dan melancarkan peredaran darah bagi memaksimakan kesan penyerapan vitamic C ini.


Kandungan/ Bahan Utama:

 

1. Kolagen Marin/ Kolagen Asli

Sumber berkualiti premium yang mudah diserap badan, bertindak sebagai agen antipenuaan yang turut memelihara kekuatan tulang/ sendi, kuku dan rambut serta mengekalkan keanjalan dan tekstur kulit agar kekal lembab, halus dan sihat bercahaya.

 
2. Glutathione

Mencerah, menyamaratakan tona kulit serta menyingkirkan toksin dan radikal bebas di dalam badan, seterusnya mengurangkan kedutan halus, noda-noda hitam dan pigmentasi.

 
3. Vitamin C

Membekalkan nutrisi untuk kesihatan tubuh secara keseluruhan, komponen penting untuk mengoptimakan peranan kolagen dan glutathione di dalam badan, memperbaiki, merawat dan membantu pertumbuhan sel-sel baru lebih cepat selain menghapuskan masalah kulit kusam dan jerawat juga melambatkan proses penuaan pramatang.


4. Ekstrak Sitrus

Mengandungi antioksidan yang menjauhi kerosakan sel kulit akibat pencemaran persekitaran, radikal bebas dan sinaran UV, mengurangi risiko kanser kulit, memudarkan parut, bersifat antibiotik dan antibakteria yang menghalang iritasi/ jangkitan kulit.
 
 
 

No comments:

Post a Comment